måndag 27 oktober 2008

Möllesången

Gjord av: Simon, Anthony, Anton, André,Jonas, och vår feta brusha Behrang

Hej jag börjar klippa
men att klippa vill jag slippa
André måste gå till frisören
Simon tog pommes till fritören
jag känner Lisa som hade en hund
men den var inte värd ett enda pund.
Jag fick en kund i Sofielund
om man lever måste man bajsa
ja, det är sant det gör Kajsa
jag åt äcklig mat, jag fick diarée
bara för vi alla åt gelé

Refräng: Versen 2 gånger.

Vi är 6 killar vi gillar att chilla, vi äter chocklad och massa vanilla.
Behrang vår brusha är en gorilla, han gillar en tjej som heter Gunilla.

Vers 2

Jag känner en tjej som heter Winky
alla kallar henne för lilla Spinky
det är ju viktigt att äta mat
jag är trött på mammas tjat
jag vill äta vitlök med falafel
jag äter det med kniv och gafel.
Vi alla bor i Möllevången
så lyssna noga på möllesången.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Super bra killar! Ni fattar hur man chillar. Jag gillar Möllesången, HEJA Möllevången!

Anonym sa...

vi är 6 tjejer som rappar med hejhej vi är coola vi är bäst vill ni se så kom och test